Avatar billede k_buchardt Novice
06. marts 2017 - 12:34 Der er 1 kommentar

"GPS signal lost" Galaxy S7 Edge

Hej eksperter.

Jeg er relativt ny android-bruger på en Samsung Galaxy S7 Edge.
Telefonen fungerer relativt godt, men på det sidste er den begyndt at opføre sig underligt... I tide og utide siger en kvindestemme "GPS signal lost" eller "GPS signal restored" - også selv om telefonen er på lydløs!

Jeg kan ikke rigtigt finde en indstilling, som har noget med GPS at gøre, ligesom jeg ikke synes at kunne finde en løsning ved at søge på nettet.

Er der mon en android/S7-ekspert, som har de vises sten?
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2017 - 12:57 #1
jeg tror det er google maps som kan køre i baggrunden - og den er ligeglad om du er på lydløs eller ej - den skal jo bruges til navigation