Avatar billede Kathrine88 Praktikant
06. marts 2017 - 16:37 Der er 1 kommentar

Hjælp til opdatering af låst iPhone

Hjælp mig lige engang - please! ??

Min kæreste iPhones skærm, gik itu for nogle måneder siden - dog kun halvdelen af skærmen. Jeg prøvede, dum som jeg er, at taste min skærmkode, hvilket resulterede i, at der nu står, at den er låst og at jeg skal forbinde til iTunes. Jeg forbinder den til min computer, som den utallige gange, har været forbundet til. MEN(!) den genkender ikke telefonen. Jeg har forsøgt, at holde home og side-knap nede, få 'opret forbindelse til iTunes' skærmen frem, og derigennem forsøge at opdatere telefonen, så den kan åbnes, men så snart den er færdig med opdateringen, så står der igen, at telefonen er låst. Jeg læser mig frem til, at det er fordi, at telefonen aldrig har været parret med min computer, hvilket ikke er sandt - der ligge en ældre sikkerhedskopi og jeg kan se, at den er godkendt til telefonen.

Det MÅ simpelthen være muligt at få adgang til min telefon!
En sidenote, og grunden til desperationen, er at min far døde for nyligt, at på denne telefon ligger alle sms'er/billeder fra den tid.

Kan I hjælpe?

Mvh, Kathrine
Avatar billede INK Ekspert
06. marts 2017 - 22:32 #1
En iPhone er almindeligvis låst til et bestemt AppleID. Formoder din kærestes telefon ikke har samme AppleID som dig? Kan du logge ind på iCloud med din kærestes AppleID, så vil du sikkert se den tilknyttet?
Prøv at logge på iTunes med din kærestes AppleID før du tilslutter telefonen, måske vil det hjælpe?