Avatar billede rabpitg Juniormester
06. marts 2017 - 19:59 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Mac antivirus

Hej.
Jeg har fået virus på min mac/facebook Tror jeg.
Min face slår noget op med billigie ray ban solbriller (har gjort 2 gange på 1 uge) og inviteret mine venner til sider jeg aldrig har liket eller inviteret til.
Jeg tror det hænger sammen med en evt. virus på min mac?
Nogle der kan hjælpe med at løse problemerne? Både på face og et godt antivirus program?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
06. marts 2017 - 20:25 #1
Hej.

  Både AVG og Avast er gratis og kører MacOS.

De bedste hilsner
Avatar billede avminarm Juniormester
06. marts 2017 - 22:43 #3
jeg bruger avast til mac og har gjort det i mange år - det fungerer supergodt