Avatar billede Jørgen Novice
09. marts 2017 - 00:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Farve på visse hjemmesider - udskrivning

Kære Ekspert

Siden jeg installerede Win10 har jeg "levet" med en rød "magenta" baggrundsfarve på mange hjemmesider og bl.a. også på min netbank, hvor en udskrivning af fx en faktura er en A4 side magenta med sort skrift. Jeg må så kopierer skriften over i Word for at få en alm. hvid baggrund.

Jeg har prøvet en del gange at søge en løsning - men hidtil uden held. Det kan fx ikke løses i "personlige indstillinger" - har du et forslag til løsning?

Jeg ville have sendt en skærmprint med, men det kan man vist ikke - vel?

Med venlig hilsen
Jørgen
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. marts 2017 - 13:08 #1
Jeg har set billeder her på eksperten, men er ikke helt klar over hvordan proceduren er, men nogen ved det med stor sandsynlighed :-)
Avatar billede amite Mester
10. marts 2017 - 17:19 #2
Jeg gætter på at du bruger Internet explorer. Prøv at tjek under Tandhjulet -> Internet options og under fanebladet "generelt" vælger du accessibility (ved ikke hvad den hedder på dansk? Tilgængelighed måske?). Sørg for at der ikke er sat flueben i nogle af de 4 mulighed. Såfremt der er, så fjern dem. Tryk okay, anvend, genstart IE.
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. marts 2017 - 18:27 #3
#2
Det er rigtigt at accessibility betyder "tilgængelighed" :-) Men du må da bruge en engelsk version, for på min IE 11 står det på dansk.
Avatar billede Jørgen Novice
11. marts 2017 - 11:17 #4
Tak, Amite - rigtig godt. Jeg havde ikke tænkt på. at EI havde løsningen. Det var dog ikke under "tilgængelighed", men under "farver", at problemet blev løst.

Tusinde tak for hjælpen!