Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
09. marts 2017 - 19:23 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Virker "Bonanza" ? (DR)

Min søster, har fortalt, at Bonanza (DR) har flyttet plads.

Og IKKE virker ...

Hun har vist nok Windows ...

Jeg har prøvet med Linux Mint - Synes IKKE det virker. (Firefox)

Og Windows 7 - Google Crome + Internet Explorer.

Synes, heller ikke det virker hos mig.

Gør det hos jer ? - Virker ?

Kan man gøre noget ?

Med Venlig Hilsen *Jørn*
Avatar billede poko1 Ekspert
09. marts 2017 - 19:39 #1
Heller ikke her og mener ikke i et stykke tid!!
Avatar billede milter Ekspert
09. marts 2017 - 19:44 #2
Hos mig virker det fint via dette link i både Chrome og Mozilla :

http://www.dr.dk/bonanza
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. marts 2017 - 20:51 #3
#2
Jeg bruger IE11 som browser, og her virker det også perfekt, når jeg klikker på linket du har indsat. Jeg kører med Windows 7.
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2017 - 00:00 #4
Nej der er som SÆDVANLIG problemer med Bonanza. Man skulle tro, at DR havde råd til at ansætte teknikere i stedet for studenter medhjælpere.
De annoncerer f.eks. med filmen. ALLE ELSKER DEBBIE, men hverken Firefox,
google eller IE kan køre den:-(
Avatar billede poko1 Ekspert
10. marts 2017 - 06:04 #5
Nej Man kan komme til siden men der er ikke nogen af programmerne der virker!
Jeg har prøvet at skrive spørgsmålet på nettet og vi er ikke de eneste.
Avatar billede Mikael Ekspert
10. marts 2017 - 08:45 #6
Her virker det da perfekt.. Også "ALLE ELSKER DEBBIE"

På en win 7 sp1 32 bit og Chrome ;)
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2017 - 12:41 #7
Jeg kører Windows 8.1 men det skulle da ikke have betydning? Mener at poko1 er Windows 10 tester?
Avatar billede milter Ekspert
10. marts 2017 - 15:18 #8
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
10. marts 2017 - 15:36 #9
TAK til ALLE
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2017 - 15:43 #10
Linket virker ikke hos mig. Programmet starter godt nok op, men går så ned igen.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
12. marts 2017 - 11:12 #11
TAK, milter
Avatar billede milter Ekspert
12. marts 2017 - 17:44 #12
Velbekom :-)
Avatar billede Keiko147 Praktikant
08. juni 2018 - 06:54 #13
Oh here he is the troubler, http://builder.ezywebs.com.au/BeardTrimmerForMen/BeardTrimmerForMen/ the one that throws the rulebook https://sites.google.com/site/beardtrimmerbuy/home out the window, https://beardtrimmermake.tumblr.com/ swims against the current, does not do things https://beardtrimmerdesign.wordpress.com/ the means they're supposed to be done than full-on pet grooming http://beardtrimmersuggestion.angelfire.com/ pouch to stand out the lot in.
Avatar billede f-arn Guru
08. juni 2018 - 08:30 #14
Jeg har heller ikke problemer med at se "Alle elsker Debbie"
Windows 10 med IceDragon :)
Avatar billede ErikHg Ekspert
08. juni 2018 - 12:15 #15
Bonanza virker fint her - har prøvet på både IE11 og Google Chrome.
Jeg kører med Win 7.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
08. juni 2018 - 17:39 #16
TAK_____ErikHg
Avatar billede ErikHg Ekspert
08. juni 2018 - 19:01 #17
Velbekomme :-)