Avatar billede Lars Bülow Praktikant
09. marts 2017 - 19:53 Der er 1 kommentar

Domænet eksistere i forvejen (på anden server) MXhotel

Hej

nogen der ved hvad jeg gør galt her.

vil gerne have MXhotel til at styre min email

har sat mx i gratisdns til at pege på    mail01.mxhotel.dk

når jeg går ind i på MXhotel og trykker Tilføj postdomæne pakke får jeg denne fejl Domænet eksistere i forvejen (på anden server)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
10. marts 2017 - 10:28 #1
Du må lige prøve at beskrive processen trin for trin.
Som jeg forstår dig, har du gjort det på denne måde:

Oprettet en MX-record på dit domain på GratisDNS, der peger på mail01.mxhotel.dk med prioritet 10.
Gået på MXhotel for at oprette selve mailserveren med dit domain-navn.

Det vil så sige, at deres mail-setup tjekker om der allerede eksisterer en MX-record for det domain, du forsøger at oprette? Hvis det er tilfældet, kunne du jo forsøge at gå den anden vej rundt og slette din MX-record, forsøge at oprette mailserveren og se om den så også vil oprette MX'en for dig?