Avatar billede solskinsdag Juniormester
09. marts 2017 - 21:51 Der er 11 kommentarer

Et godt og gratis hdd Regenerator til windows 7 home

Min harddisk har fejl og jeg søger et god og gratis hdd Regenerator program..nogen bud ?

tak for hjælpen :-)
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2017 - 21:58 #1
En HDD regenerator, det er der da vist ikke noget som hedder?
Prøv at beskrive fejlen, en bestemt lyd eller svigt.
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2017 - 22:01 #2
Ps. Du kan undesøge disken med dette program. Du behøver ikke at købe det for at prøve.http://www.hdsentinel.com/download.php
Avatar billede solskinsdag Juniormester
09. marts 2017 - 22:24 #3
Søger man på fejl på harddisken, dukker ordet hdd regererator op.
fejl på harddisken, er små celler, der er gået i stykker, såvidt jeg har fået forklaret.

Hdd..finder dem og retter muligvis fejlen.

computeren kommer bare med en meddelses, om, at der er fundet fejl på harddisken og jeg skal kopiere alt og lave en sikkerhed "ting"

jeg prøver tak Valby1 :-)
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2017 - 22:35 #4
Jo du har ret, der findes faktisk noget som hedder HDD Regenerator, men jeg ved ikke om det fungerer i praksis. F.eks http://download-software.dk/hdd-regenerator
Der står ikke noget om betaling, men den slags dukker sommetider først op efter
installation.
Avatar billede solskinsdag Juniormester
09. marts 2017 - 22:45 #5
Der er muligvis forskellige udgaver, men, når man dovnloader, for andet ragelse med også og ikke nogen hdd..i mine forsøg altså :-)

prøver gerne dit forslag :-)
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2017 - 22:58 #6
Jeg forstår ikke #5. Men her er et billede Sentinel i funktion.
Den en scanning af mi Sata disk.
http://billedeupload.dk/?v=V2h0F.jpg
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2017 - 23:02 #7
Jeg har lige prøvet at hente den øverste Sentinel pro, og scannet den for virus og malware. Den er ren. Dog har jeg ikke installeret den fordi, jeg har den i forvejen.
Avatar billede solskinsdag Juniormester
10. marts 2017 - 09:51 #8
#5

Betyder bare, at jeg har prøvet at downloade et hdd regenerator program. blev så tvungen til at tage to andre programmer med i købet, som jeg ikke ville bruge.
Selve regenerator-programmet fandt jeg aldrig. De to andre programmer, fik jeg slette igen.
jeg prøver som sagt, dit forslag
Avatar billede solskinsdag Juniormester
10. marts 2017 - 13:15 #9
"HDD Regenerator has detected bad sectors, which cannot be repaired under Windows.
In order to regenerate this drive, reboot your computer and start the process Bootable regenerating flash or cd

Some bad sectors cannot be repaired under windows"

hvad for jeg ud af det ?
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2017 - 14:27 #10
Jeg kender ikke det program, men det må betyde, at man, ud fra programmet kan lave en CD/DVD eller USB med et reparations  værktøj..
Man skal så boote op på mediet i stedet for windows, og så starter værktøjet vel af sig selv? Jeg tør ikke udtale mig om et program jeg ikke kender.
Avatar billede solskinsdag Juniormester
10. marts 2017 - 14:38 #11
forståeligt nok, at du ikke tør det