Avatar billede phrozia Juniormester
10. marts 2017 - 14:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Chrome og 3D transform/perspective problem

Hejsa!

Jeg har lavet en 3D pakke som kan ses på:
http://gaim.dk/3d/

Den virker som sådan fint nok, men chrome (og umiddelbart kun chrome) skubber til siden og/eller ændre bredden på siden når vinduet skaleres tæt på.

Dette sker ikke i f.eks. IE, Firefox eller Safari. Kan nogle gennemskue hvad der går galt?
Avatar billede amite Mester
10. marts 2017 - 17:08 #1
Kan du uddybe. Den eneste forskel jeg kan se er at chrome understøtter webkit-box-reflect og derfor viser reflektionen i bunden, hvilket de andre 2 browsere ikke gør.

    -webkit-box-reflect: below 0 -webkit-gradient(linear, left top, left bottom, from(transparent), color-stop(90%, transparent), to(RGBA(0, 0, 0, 0.25)))

Ellers ser det ens ud hos mig. Uanset hvordan jeg skalerer det.

Ellers kom med en præcist howto til hvordan "fejlen" skal genskabes og hvad jeg skal kigge efter.
Avatar billede phrozia Juniormester
29. maj 2017 - 11:07 #2
Fik en mail-rykker på denne her. Var sikker på at jeg havde svaret.

Men, du har ret. Chrome kan ikke lide -webkit-box-reflect og det skaber et problem i 3d'en ved "for småt" vindue.