Avatar billede lasse0000 Novice
12. marts 2017 - 04:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

pop til imap

Windows live 2012. Har oprettet en imap mail, som skal køre i stedet for den oprindelige pop mail. Men hver gang jeg vil importere mails. fra den gamle, til den  nye konto, lægger programmet det i en lagermappe, og jeg kan ikke flytte noget derfra, eller kan ikke finde ud af det, jeg har mulighed for at flytte en mail ved at markere den, og flytte den, men kan ikke markere alle. og der er ca 5000 mails, så det bliver ikke manuelt :) Nogen med en god idé.
Avatar billede INK Ekspert
12. marts 2017 - 11:14 #1
Windows Live Mail er ved at blive udfaset. Vedligehold er stoppet, så det vil nok være en god idé ved denne lejlighed at skifte mailklient.
Du kan bruge den indbyggede mail i Windows10 eller anvende Mozilla Thunderbird.
Du kan eksportere gamle mail fra WLM til en fil, der så importeres i Thunderbird.
Når du har oprettet din nye IMAP mail i Thunderbird, kan du så vidt jeg husker blot manuelt flytte mapperne fra den ene konto til den anden.
Avatar billede lasse0000 Novice
19. april 2017 - 02:17 #2
Lidt sent ude, men gjorde som forslået via Thunderbird, og det kører fint, lod det dog blive ved Thunderbird.