Avatar billede jtwh Juniormester
13. marts 2017 - 15:56 Der er 1 kommentar

Samsung Galaxy S4 med android ver. 5.0.1

Hej

Nogen der har erfaring med at gemme data fra sin mobil ude i en sky af en slags. tlf-numre, sms/mms beskeder, billeder m.m.

Så de kan hentes igen, hvis og når man har genskabt sin mobil, fra fabriksindstillinger eller den automatiske gendannelse.

Er det bedst og nulstil mobil og derefter opdaterer, eller?

På forhånd mange tak jtwh
Avatar billede INK Ekspert
13. marts 2017 - 18:51 #1
Hvis din telefon er tilknyttet en Google konto, kan du gemme listen over kontaktpersoner (telf.nr., e-mail adresser, fødselsdage m.v.) på kontoen ud over selvfølgelig din G-Mail ;-)
Du kan endvidere downloade appen Google Fotos, der automatisk tager backup til Google skyen (gratis for høj kvalitet, der dog ikke er lig original størrelse).
Ved at tilknytte Google Drtev kan du endvidere gemme alle dokumenter på tværs af dine enheder (PC, telf. og tablets).