Avatar billede Toast666 Praktikant
14. marts 2017 - 22:16 Der er 3 kommentarer

Philips TV 40PFT4109

Min mor har et TV af ovennævnte model. Det er 2 1/2 år gammelt.
Har indtil nu fungeret fint, men dette er ikke længere tilfældet.
Efter en kort periode med at tænde og slukke selv, er det nu ligesom om at det forsøger at tænde men kun når til Philips logoet, hvorefter det slukker og prøver igen.....altså kører i ring. Nogen der har oplevet noget lignende og ikke mindst fundet en løsning?

På forhånd tak
Avatar billede Toast666 Praktikant
14. marts 2017 - 22:18 #1
Det skal siges at jeg har prøvet at sætte et USB stik med seneste update i uden resultat.
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2017 - 05:49 #2
strømforsyningen, eller de 4-6 kondensatorer som sidder lige hvor den er koblet på, er futtet af. (en typisk samsung fejl)

hvis ikke fjernsynet virker efter at de 4-6 kondensatorer er skiftet, så er det enten selve strømforsyningen, eller noget andet der er brændt af.

fjernsynet slukker og kører i boot ring, fordi der ikke er strøm nok på, til at virke.

nu er der jo ingen reklamationsret på mere da der er gået over 2 år... (typisk)
Avatar billede posten Ekspert
04. maj 2017 - 01:54 #3
efter den  nye software er langt ind kan du se hvornår den er lavet og om den starter anderledes op da jeg hentede softwaren til min mor's tv ændrede den logo'et + jeg ku se den nye start frekvens (45000) er langt ind også det er nemlig også et philps