Avatar billede løsninger Praktikant
15. marts 2017 - 13:50 Der er 7 kommentarer

Overføing af smser fra en Nokia C2 til min computer

Jeg har 1300 sms'er på min mobil, jeg frygtelig gerne vil ha overført til min computer.

Min mobil er en Nokia C2 og min computer er en Hp Pavillion.

Jeg bruger ikke net på mobilen - men det er en mulighed.

Jeg søger en løsning og vil bliver super glad, hvis nogen ku hjælpe.

Mvh Ü
Avatar billede acore Ekspert
15. marts 2017 - 14:17 #1
Tror bare du skal have Nokia PC Suite https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=51237 - den klarer det via kabel.
Avatar billede løsninger Praktikant
15. marts 2017 - 14:40 #2
Jeg har før brugt mit kabel og PC Suite til at overføre billeder. Men hvordan overføre jeg disse sms'er der er gemt i gemte beskeder?
Avatar billede acore Ekspert
15. marts 2017 - 15:59 #3
Tager den ikke beskeder med også? Nu har jeg ikke sådan en Nokia længere, men jeg husker da, at den også kopiere beskeder - synes jeg.
Avatar billede Mikael Ekspert
16. marts 2017 - 10:43 #4
Nu er det sindsygt længe siden at jeg har brugt Nokia PC Suite sammen med en Nokia mobil..

Men som jeg husker det, så kan sms´er være lagret enten på mobilen, eller på simkortet.. ????

Og jeg mener at sms SKAL være lagret på telefonen, for at Nokia PC Suite kan overfører dem til en computer.
Avatar billede Mikael Ekspert
16. marts 2017 - 10:49 #5
Til ovenstående ;)

Tjek om du på din Nokia C2 har funktionen " Flyt SMS til telefonen"

Jeg er ret sikker på at det er et must.. Fordi Nokia PC Suite ikke kan "se" simkortet.
Avatar billede løsninger Praktikant
21. marts 2017 - 09:31 #6
Det vil jeg få checket og vende tilbage. Tak Jeg har en smartphone liggende og skal til at bruge den, men vil ikke miste mine "breve" (sms'er) fra min søn.

PC suite OK

Hvad er Pakkedata? (ligger samme sted som PC suite)

Jeg undersøger nærmere. Tak indtil videre.
Avatar billede løsninger Praktikant
22. marts 2017 - 08:09 #7
Man kan "flytte kontakter til telefon - kan ikke se man kan flytte sms'er til telefon - men jeg tænker -det er da der de ligger??? Hmmm min hjerne siger der må være en løsning og muligehed for at rede mine sms'er - NOT!!!