Avatar billede gini Juniormester
15. marts 2017 - 16:33 Der er 3 kommentarer

Eksterne harddiske og Windows 10...

Har 2 eksterne harddiske II Freecom på 1T hver. De er oprettede, da jeg havde Windows 7 Pro, og indholdet er på den ene fotos og på den anden videoer. Da jeg nu ville ind på dem og satte den ene til med USB stik, skete der kun det, at computeren stod og klikkede.
Jeg kunne se, ved at gå ind i indstillinger, at teksten: "USBPS2 ATA/ATAPI bridge" stod og blinkede. Andet skete ikke. Jeg fjernede disken igen.
Hvad kan jeg gøre ved dette problem?? Hvordan får jeg disse diske til at virke under Windows 10??
Avatar billede poko1 Ekspert
15. marts 2017 - 17:07 #1
Er det 2½" med y kabel så sæt begge USB stik i ?
Avatar billede poko1 Ekspert
15. marts 2017 - 17:10 #2
Avatar billede poko1 Ekspert
15. marts 2017 - 18:33 #3
Skulle du så ikke afslutte her også?
ved at markere løsningen?