Avatar billede bso Praktikant
15. marts 2017 - 22:50 Der er 2 kommentarer

Flere USB headset på samme pc

Til brug for uddannelse / kursus, mangler jeg muligheden for at tilslutte 7  - 10 USB headse med mikrofon til samme computer, for at kunne samtale indbyrdes med alle elever i samme lokale, dog behøver kun en ad gangen at tale ?
Kender i en mulighed for dette ?
Man kan vel ikke bare købe en 7 x USB hub og sætte alle til computeren ???
Eller kan man det ?
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2017 - 01:07 #1
nej du er helt galt på den. det vil kræve 7 lydkort i en pc.. :)

du skal bare ha et på hver pc, og så kan i konference snakke ved at bruge skype på hver computer.

du kan ikke tilslutte 7 headset på samme pc, du har slugt en kamel :)
Avatar billede amite Mester
17. marts 2017 - 16:44 #2
Måske et fjollet spørgsmål: Men hvad ønsker du at opnå helst præcist? Hvis I sidder i samme fysiske lokale, så kan I vel bare snakke med hianden uden at snakke igennem et headset? Jeg forstår ikke casen...