Avatar billede Bjørn66 Praktikant
17. marts 2017 - 03:27 Der er 3 kommentarer

Fejl ved Tilføj printer,Enheder og printere på win7Pro,+opdateringer pr. feb.2017

Ved printerinstallation fås fejlmelding, som:
" Windows kan ikke åbne Tilføj printer, adgang nægtet !!"
ER administrator, checket brugerkonti, ok!
(er trådløs netprinter, HP envy 4500 !, og har kørt diverse fejlfinding, samt geninstallering/afinstallering !)

ER taknemlig for mulige input !
Hej !
Avatar billede claes57 Ekspert
17. marts 2017 - 10:03 #1
gratis: http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html
programmet hentes og startes i fejlsikret mode (det giver programmet flere rettigheder og det går hurtigere når alt andet er slået fra).
bare start med fanebladet 'backup' og derefter fanebladet '+ repair'
kør her, hvad det selv foreslår. Efter endt kørsel genstartes maskinen normalt, og du kan fjerne programmet igen (det placerer en tjeneste i systembakken, og den har du ikke brug for).
Sæt ½-2 timer af til kørslen.
Avatar billede poko1 Ekspert
17. marts 2017 - 14:32 #2
Er det ikke noget om at du først må tilslutte Printeren når installationen beder dig tilslutte den ?
Avatar billede 220661 Ekspert
17. marts 2017 - 15:26 #3
Mange Hp printere vil først have den tilsluttet når softwaren er kommet på computeren. Mange gange er det også en fordel at installere med kabel (usb eller lan) før man vælger at skifte "port" til trådløs.