Avatar billede LineS Novice
18. marts 2017 - 19:24 Der er 8 kommentarer

Død Iphone 6

Jeg har en Iphone 6 som er smadret og overhovedet ikke kan tændes. Er der nogen mulighed for, at få de billeder ned på fx computer som ligger på telefonen? Håber der er nogle der kan hjælpe mig.. :-)
Avatar billede INK Ekspert
18. marts 2017 - 19:49 #1
Det lyder ikke rart. Forsøg at slutte den til en PC/Mac med iTunes installeret.
Kan du så få liv i den?
Avatar billede LineS Novice
18. marts 2017 - 20:16 #2
Jeg har forsøgt, at tilslutte den til iTunes på Mac computer, desværre uden held da der absolut ingenting sker. Øvøv!
Avatar billede xvid Seniormester
18. marts 2017 - 20:46 #3
Avatar billede LineS Novice
18. marts 2017 - 21:00 #4
Har kigget på siden, men er det mon noget man kan stole på virkelig kan lade sig gøre og man ikke ender med, at få hacket alt på telefonen (hvis det overhovedet kan lade sig gøre, er ikke så teknisk anlagt :D )
Kender du siden selv xvid? :-)
Avatar billede xvid Seniormester
18. marts 2017 - 22:06 #5
Avatar billede INK Ekspert
18. marts 2017 - 23:37 #6
Hvis du har sikkerhedskopieret din telefon, så kan du jo gendanne den på en anden telefon. Herfra overføres så fotos til en pc. Har du lagret dine fotos i iCloud, kan du hente dem direkte ned.
Avatar billede LineS Novice
19. marts 2017 - 11:20 #7
Har desværre ingen sikkerhedskopi eller gemt noget i iCloude (rigtig dumt)
Avatar billede Slawomir Seniormester
19. marts 2017 - 11:43 #8
Før du overhovedet kan gør noget kræver det at du kan få liv i mobilen, hvis ikke at du kan tænde mobilen, kan du jo ikke gå ind og se hvad der ligger på den. Gå ned i butikken hvor du har købt den, hvis de ikke kan hjælpe dig, må du ud i byen og tage nogen nye billeder :)
Good luck