Avatar billede Anders Lindegaard Praktikant
19. marts 2017 - 10:55 Der er 6 kommentarer

Hvilken pc kan har de her specs?

skal bruge en computer med
omkring de her specs gerne bedre

Processor (AMD): AMD FX-6350
Processor (Intel): Core i5 6600K
Memory: 8GB RAM
Graphics card (AMD): AMD Radeon? HD 7850 2GB
Graphics card (NVIDIA): nVidia GeForce® GTX 660 2GB
DirectX: 11.0 Compatible video card or equivalent
Avatar billede 220661 Ekspert
19. marts 2017 - 11:21 #1
Formoder det er spil du skal bruge den til ikke?
Med de forslag du selv kommer med her er det min opfattelse fra det jeg læser at I5 er bedre til spil end AMD FX.
Avatar billede eurositi Ekspert
19. marts 2017 - 11:36 #2
Husk at sammenligne CPU'er og GPU'er vha. disse to sider, hvis du er usikker på, hvilken som er bedst:
CPU: http://www.cpubenchmark.net/compare.php?cmp[]=1910&cmp[]=2570
GPU: http://www.videocardbenchmark.net/compare.php?cmp%5B%5D=323&cmp%5B%5D=2152

Intel/Nvidia løsningen vinder i begge tilfælde, så hvis prisen er nogenlunde ens, bør du vælge denne.
Bemærk, at vi taler om processorer og grafikkort, som har i hvert fald 4 år på bagen.
Avatar billede INK Ekspert
19. marts 2017 - 13:07 #3
Nu ved vi jo ikke hvilket prisniveau, du kan/vil betale.
Men her er et forslag
http://shop.lenovo.com/dk/da/desktops/ideacentre/y720-cube/#tab-customize
Der er selvfølgelig mange andre muligheder.
Avatar billede Anders Lindegaard Praktikant
19. marts 2017 - 13:13 #4
hej glemte at skrive det skulle være en stationær og det er minimum kravene og den er til at spille på
Avatar billede eurositi Ekspert
19. marts 2017 - 18:25 #5
Prøv at bladre lidt ned gennem de stillede spørgsmål her på siden. Du vil opdage, at spørgsmål om hvilken stationær/bærbar computer, der er bedst til en given pris er MEGET almindelige. Næsten en gang om dagen, så du burde kunne finde en masse aktuelle gode forslag bare ved at søge/bladre lidt herinde.
Topdata.dk er et glimrende sted at starte, hvis du er på jagt efter mest værdi for pengene i en stationær gamer-PC.
Avatar billede Casper_Wichmann Juniormester
20. marts 2017 - 22:03 #6
Har selv den her:https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/stationar-pc/HP550300NO/hp-pavilion-550 og må sige at jeg er blevet ret glad for den :)