Avatar billede Ahrenkiel Praktikant
20. marts 2017 - 10:54 Der er 1 kommentar

Valg af platform

Hej med jer. Jeg søger ekspertviden og ved der sidder nogle kloge hoveder herinde.

Vi har i dag webshoppen https://apuls.dk/ som vi har på platformen opencart og det er vi sådan set rigtig glade for, men det har også været et stort arbejde at komme "i mål" med shoppen. Vi står og skal åbne en shop mere, da den nu ikke kun skal stå på træningsudstyr og romaskiner mere.

Mit spørgsmål går så på, ville I vurderer det mere sikkert at vælge ny platform (En platform der er mere udbredt i Danmark end Opencart er)? Eller ville i lave det ud fra det system vi nu har vendet os til?

Vi ønsker at vælge den rigtige løsning fra starten og vil rigtig gerne høre lidt om jeres erfaringer med valg af shopsystem. Vi helder mest til at fortsætte med Opencart, men vil også meget gerne høre jeres mening.

Ser frem til at høre fra jer

God dag
Ahrenkiel
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. marts 2017 - 11:12 #1
Her har I en funktionel platform, som I nu har gjort jer tilstrækkelig erfaringer med til at det duer (siden ser ok ud og alt spiller sammen, så vidt jeg lige kan se).

Jeg ville bestemt holde mig til det, der er erfaring med. Ny platform - nye udfordringer!