Avatar billede Kiwi Praktikant
20. marts 2017 - 12:52 Der er 1 kommentar

mangler farve

jeg har fået en honestech logilink VG0001A video grabber og der mangler farver på overspilning. kan nogen fortælle mig hvorfor ?
Avatar billede amite Mester
20. marts 2017 - 14:23 #1
Ret dine inputinstillinger. Hvis du har sat den til den forkerte PAL eller NTSC signal, vil man ofte opleve at billede er sort/hvid. Det kan teknisk set også skyldes et dårligt kabel...