Avatar billede TTA Seniormester
20. marts 2017 - 20:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mobil og PC kan ikke forbindes

Jeg har utallige gange haft forbundet min LG G3 med min HP PC via USB-kabel, uden problemer.

Før fik jeg respons fra telefonen og PCen når de to enheder blev forbundet. Nu sker der imidlertid intet, når de to enheder forbindes.

Jeg aner ikke hvor jeg skal begynde; på PCen eller telefonen? Og ja, begge dele er blevet genstartet, og der er forsøgt med et andet kabel. Der sker intet...
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2017 - 20:26 #1
drivers ?
Avatar billede TTA Seniormester
20. marts 2017 - 20:32 #2
Drivers?

De holder op med at fungere fra den ene dag til den anden, efter at Mobil og PC har arbejdet fint sammen i 2 år, uden min indgriben?

Og hvis det er tilfældet; hvordan får jeg så dem opdateret, eller i øvrigt forbindelsen genoprettet?

Sorry, dit svar gav mig flere spørgsmål end svar... ;)
Avatar billede kurtba Ekspert
20. marts 2017 - 23:04 #3
Du skal en tur ind i enhedshåndtering. Der skal du fjerne alle dine usb porte. Genstart computeren og usbportene bliver automatisk geninstalleret og er nu nulstillet.
Prøv så at forbinde dem igen.