21. marts 2017 - 11:51 Der er 5 kommentarer

musen

til min Mac har jeg en appel mus.  den er lige pludselig stået af. Først troede jeg det var batterierne, men nej.  den er tilsluttet trådløs, jeg fatter det ikke . kun 1 år gammel.
Avatar billede INK Ekspert
21. marts 2017 - 12:22 #1
Du er måske kommet til at slå Bluetooth fra.
Gå i indstillinger (Æblet i øverste venstre hjørne- systemindstillinger). Under Bluetooth checker du først at det er slået til. Dernæst om din mus er synlig. Hvis ikke så lad den søge lidt. Sluk og tænd evt. musen.
21. marts 2017 - 16:20 #2
Tak, men Bluetooth er tilsluttet, den kører rundt for at finde musen. Har skifte batt. men der er ingen lys i musen , som det plejer at være, så jeg er lidt nervøs for at den er død i fælden.  ---  Eller den ikke kan tåle varmen, hvor vi er.  Man kan jo ikke engang lukke dem op, for at se om der er noget i vejen.  Tak for dit svar. Det er nok en ny mus, mom ikke.?
Avatar billede INK Ekspert
21. marts 2017 - 17:13 #3
Hvis det grønne lys i musen ikke lyser og du har skiftet batterier (og vendt dem korrekt ;-)), så er den nok afgået ved døden. Det med korrekt isatte batterier er ikke kun en joke. De skal vende samme vej, og ikke hvad man oftest ser hver sin vej!
21. marts 2017 - 18:51 #4
Jeg tror du har ret. Døden er også det nærmeste jeg kan komme.
Batt. sidder (eller sad) som de skulle. lyset kom heller ikke. Men et 1 år gammel mus!!!! det  er da for dårlig. - Det er det man kalder træls. .... Så der må købes en ny. greeeee.  Tak for hjælpen.
Avatar billede INK Ekspert
21. marts 2017 - 18:56 #5
Det er for tidligt. Men der er jo to års reklamationsret i Danmark på trods af Apples reducerede garanti. Prøv at henvende jer til forretningen, det kunne jo være?
(I har selvfølgelig tændt for musen med skyderknappen - den kan jo under drift rykke sig ;-) undskyld!