Avatar billede LasseH Praktikant
21. marts 2017 - 16:10 Der er 4 kommentarer

Ingen forbindelse til WIFI når strøm er ude

Hey derude

Jeg har brug for noget IT kyndigt hjælp, da jeg er ved at blive sindssyg over dette problem.

Min computer mister forbindelse til WIFI når jeg IKKE har strømstikket tilsluttet..  Derudover har jeg netop bemærket at mine USB porte heller ikke virker, ved samme tilfælde.. Jeg har læst på diverse forums, men intet har hjulpet.. Ydermere har jeg fjernet fluebenet ved "tillad at computeren slukker denne enhed for at spare strøm" - Dette virker heller ikke?

Håber at nogen kan hjælpe mig med dette problem

På forhånd tak!
Avatar billede LasseH Praktikant
21. marts 2017 - 16:12 #1
Til info har jeg en MSI, med windows 10.. Det var efter jeg netop fik dette system at det begyndte at drille
Avatar billede claes57 Ekspert
21. marts 2017 - 16:22 #2
strømstyring - på linjen med din 'plan' klik på 'skift indstillinger for denne plan' så kan du vælge 'skift avancerede strømstyringsindstillinger' - i den gå ned til 'usb-indstillinger' og 'indstillinger for selektiv...' sæt den til deaktiveret på batteri.
Klik så OK og genstart pc.
Avatar billede LasseH Praktikant
21. marts 2017 - 16:24 #3
Tusind tak for hurtig svar. Men mit største problem er egentlig mht WIFI forbindelse. Har du nogen forslag til dette? :)
Avatar billede claes57 Ekspert
21. marts 2017 - 16:53 #4
Wifi kortet kan sagtes sidde internt på en USB-port