Avatar billede jop Praktikant
24. marts 2017 - 20:01 Der er 3 kommentarer

PC til arbejde og krævende spil

Er bruger på gennemsnits niveau.

Jeg er i gang med at undersøge mulighederne for at kombinere min næste PC så den kan opfylde mine krav til både arbejde og spil.

Ønsker :

Har behov for min. 2 TB diskplads.
Trådløs netværk.
Hurtig opstart og af både PC og netværk.
Gode ( måske de bedste) grafikkort i SLI konfiguration.
Super lydkort
Fremtidssikker strømforsyning
Windows 10 64 bit
Office 365 , eller alternativ
(Måske)vandkøling
Bedste cabinet

Har ikke mod på at samle selv.

Vil være glad for lidt forslag og gerne med supplerende råd til opbygningen af PC.

Mvh Jop
Avatar billede eurositi Ekspert
24. marts 2017 - 21:03 #1
Prøv at kigge hos Topdata.dk eller Proshop.dk. Enhver gaming computer kan også matche dine øvrige krav. Lydkort må jeg dog tilstå, at jeg ikke har særlig forstand på.

Du nævner ikke noget budget.

Du skriver ikke noget om skærmen, så det antager jeg, at du allerede har? Jeg er blevet glad for min 27" Acer skærm, som er glimrende til arbejde, da jeg ikke har behov for 2 skærme pga. den høje 4k opløsning, selv om det ikke er en rigtig gamerskærm. En rigtig gamerskærm kan fås til omkring 2000 kr og klarer både 3D og 144 Hz, hvis du kan nøjes med en opløsning på 1920x1080.
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2017 - 09:50 #2
MSI military class bundkortene, har THX 7.1 lydkort indbygget, og er ikke så dyre.
MSI er kendt for gamerbundkort og gamerbærbare.
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. marts 2017 - 13:58 #3
Hvad lydkortet angår kan jeg varmt anbefale Creative Sound Blaster
Jeg har selv et sådant kort, dvs. der er faktisk to kort, et mother- og et såkaldt daughter board.

http://dk.creative.com/p/sound-blaster/sound-blaster-zxr

http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=542719&type=hardware&RefId=pricerunner