Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2017 - 15:49 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Driver booster 4 pro

Jeg har Driver booste 4 pro til 3 computere.
På min stationære Lenovo Windows 8.1 kører programmet fint, men på min bærbare AsusE502S  Windows 10 bliver opdatering af driverne stående på 1%. Godt nok er det en sløv computer selv om Asus beskriver den som hurtig, fordi den kører med SSD, men alligevel, hvad kan årsagen være?

Jeg har også, i dag, sendt spørgsmålet til Iobit.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. marts 2017 - 16:42 #1
typisk kan firewall/viruskontrol/asus-system modsætte sig ændringer i systemets opsætning. Se på kørende ting (ctrl+Shift+esc åbner joblisten), slå en fra og test - på et tidspunkt går den igennem, og så ved du, hvad der har blokeret.
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2017 - 17:04 #2
Takker og prøver.
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2017 - 17:27 #3
Der var kun Note browser åbent og det gjorde ingen forskel.
Stoppede Panda antivirus og Superantispyware, det hjalp heller ikke.
Stoppede Driver booster, hvorefter windows frøs. Efter genstart viste Driver buster, at alle programmer var opdateret. Der må være en konflikt med windows. Prgrammet er åbenbart færdig med opgaven, men kan ikke selv finde ud af det.
Jeg må vente og se, hvad de siger fra IObit.
God weekend :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
25. marts 2017 - 17:33 #4
det kan være, at programmet ved installation skal højreklikkes og 'kør som administrator' så det evt får de manglende rettigheder til at opdatere.

Men ellers, så hænger min 'defender' også når den vil skanne og jeg sætter den til at opdatere først (så kan den ikke altid aktivere sig igen, og genstart er eneste vej)
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2017 - 17:52 #5
Ok, det kan jeg jo prøve, men det kkan ikke konstateres før næste søgning?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. marts 2017 - 18:05 #6
Hvis du afinstallerer nu, genstarter og installerer igen så vil den nok køre med det samme.
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2017 - 18:33 #7
Ja jeg har afinstalleret, genstartet og geninstalleret som administrator.
Når jeg starter programmet står der "Hurra! alle drivere er opdateret"
Det lyder jo godt, men hvad sker der mon næste gang? Nå det får jeg jo at se.
Jeg prøvede et andet program fra IObit: Advanced system care. Der var og så et problem. Om det er windows eller IObit? De har det ikke så godt sammen på min PC.
Under alle omstændigheder skal du have tak for din indsats :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
25. marts 2017 - 18:53 #8
du giver vel ikke penge for de programmer?
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2017 - 19:15 #9
Jo Driver booster 4 pro er et købeprogram, men man skal ikke købe det  mere end een gang, og det fungerer faktisk fint på min stationære Lenovo med windows 8.1.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. marts 2017 - 19:46 #10
Ok, men hvis pc er i udu, så er vi billigere her, og mindst lige så gode. Den type programmer er generelt spild af penge. Viruskontrol/firewall er gode købte, men ellers....
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2017 - 20:10 #11
Jeg tvivler på, at computeren fejler noget, den er vist bare langsom?
Grunden til, at jeg købte Driver booster er, at den er hurtigere end freeware modellen,
Scanner selv, og det er jo vigtigt at holde sine drivere opdateret.

Angående antivirus, fik jeg en mail fra e-Gear, hvor jeg har købt Kaspersky, som advarede mig mod opfordringen til at forny licensen her en måned før udløb.
De skrev, at nedtællingen med en ny licens ville begynde straks efter indsætningen.
Og så får man jo kun 11 måneder i stedet for 12.