Avatar billede xvid Seniormester
25. marts 2017 - 17:24 Der er 5 kommentarer

zink og kobber

Hej

Er der nogen her der kan finde en butik der sælger zink og kobber i små mængder, skal bare bruge en lille smule, derfor så billigt som muligt, gerne fysisk butik omkring arhus/ københavn

På forhånd tak
Avatar billede madklub Guru
25. marts 2017 - 18:22 #1
Avatar billede milter Ekspert
25. marts 2017 - 20:49 #2
Skal det spises, eller ....?
Avatar billede madklub Guru
25. marts 2017 - 22:16 #3
Mon ikke det er et forsøg der involverer en kartoffel, to metaller og en lille pære eller diode?
https://da.m.wikipedia.org/wiki/Galvanisk_celle
Avatar billede milter Ekspert
25. marts 2017 - 22:42 #4
Hvis det er til et batteri, så burde enhver blikkenslager/VVS-forretning have den slags liggende i affaldsspanden :-)
Avatar billede richardjensen Seniormester
25. marts 2017 - 22:50 #5
En sølvteske og en stump kobbertråd virker fint, - og husk  at bruge appelsin fra Israel eller andet mellemøstlig land ( politisk spænding  :-) .