Avatar billede maryrollo Novice
28. marts 2017 - 11:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

min pc giver 5 x 5 bip lyde

min Hp compaq gik i sort nu starter den op rimeligt normalt men afgiver 5 x 5 bip lyde og der er intet signal til skærm ?
skærm er skiftet og med anden pc så virker både skærm og så også ledninger jo hvad er der galt og hvad skal jeg gøre nogle gode råd
Avatar billede poko1 Ekspert
28. marts 2017 - 12:26 #1
her er lidt om bip coder og deres betydning
http://www.pchell.com/hardware/beepcodes.shtml
Avatar billede maryrollo Novice
28. marts 2017 - 14:15 #2
er det gældene for alle typer pc`r min er en hp og kan se de koder er til ibm eller misforstår jeg bare og den giver 5 x 5 har det nogen betydning for hvis det forholder sig som på dit link så er det motherboard ?
Avatar billede poko1 Ekspert
28. marts 2017 - 14:25 #3
beskrivelse fra starten vil altid være ønskeligt og om Stationær eller Bærbar?
http://support.hp.com/dk-da/document/c04090465#AbT1
Avatar billede maryrollo Novice
28. marts 2017 - 14:39 #4
den side har jeg også været inde på og der tyder det på ram blokke dem har jeg haft ude og sat i igen men så strander jeg der,efter de 5 x 5 bip fortsætter den røde lampe med at blinke 5 gange continueligt der er renset og blæst skiftet batteri på bundkort taget stik ud og sat i igen men lige meget hjælper det
Avatar billede maryrollo Novice
28. marts 2017 - 14:40 #5
så jeg søger efter den forgyldte løsning og beklager jeg ikke kom langt nok ned på link,jeg har været på HP s hjemmeside med support men ingen hjælp der heller