Avatar billede totalpc Seniormester
29. marts 2017 - 21:23 Der er 1 løsning

Skriver ikke mine data fra array ud

En lille kodesnippet fra et større script
Min var_dump giver:

array(1) { [0]=> object(stdClass)#7954 (4) { ["post_id"]=> string(3) "321" ["navn"]=> string(15) "Kristian Carøe" ["team"]=> string(11) "Team Emilie" ["antal"]=> string(1) "2" } } array(1) { [0]=> object(stdClass)#7955 (4) { ["post_id"]=> string(3) "322" ["navn"]=> string(17) "Jannick Jespersen" ["team"]=> string(13) "Team Lille My" ["antal"]=> string(1) "3" } }

Så det er data, men jeg kan simpelthen ikke få det ud, når jeg forsøge at bruge det. Hvad gør jeg galt?

foreach ($formid as $oneid)
                    {
                            $currentid=$oneid->post_id;

                            if ($currentid != 215)
                            {
                                $deltager = $wpdb->get_results("select a.post_id, a.navn, b.team, c.antal
                                from
                                (select post_id, meta_value as navn from wp_postmeta where post_id = $currentid and meta_key = '_field_54') as a
                                ,(select post_id, meta_value as team from wp_postmeta where post_id = $currentid and meta_key = '_field_63') as b
                                ,(select post_id, meta_value as antal from wp_postmeta where post_id = $currentid and meta_key = '_field_64') as c
                                where
                                a.post_id = b.post_id and a.post_id = c.post_id");
                                var_dump($deltager);
                ?>

                    <tr>
                        <td style="border:none;width:25%"><?php echo $deltager->navn ?></td>
                        <td style="border:none;width:25%"><?php echo $deltager->team ?></td>
                        <td style="border:none;width:25%"><?php echo $deltager->antal ?></td>
                    </tr>
                <?php

                    //echo $wpdb->last_query;
                            }
                ?>
Avatar billede totalpc Seniormester
29. marts 2017 - 21:47 #1
Nå det er åbenbart alt sammen i index o [0]