Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
30. marts 2017 - 17:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan man gemme musik / sange fra Spotify ?

* Altså andre steder, end på selve Spotify ...

*
Venlig Hilsen * God Torsdag * Fra Jørn *
Avatar billede poko1 Ekspert
30. marts 2017 - 19:22 #1
Kommer lidt an på hvilket udstyr du har? Men husk kun til eget brug!
https://billedeupload.dk/images/1lQ9S.png
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2017 - 20:38 #2
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
30. marts 2017 - 21:22 #3
T*A*K
Avatar billede AndreasM Praktikant
06. april 2017 - 11:28 #4
Når du i Spotify gemmer til offline brug bliver de ganske vist lagret et sted, men det er efter sigende nærmest umuligt at hive konkrete filer ud af. Jeg har hørt om et projekt under navnet Despotify, som måske kunne være i retningen af det du søger.. men det du efterspørger falder udenfor lovlige brug af Spotify, og hvis du alligevel foretager dig noget ulovligt, så er der sikkert nemmere løsninger

Vh. Andreas
http://tjek-laan.dk/
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
06. april 2017 - 18:18 #5
TAK - AndreasM