Avatar billede dcedata1977 Mester
01. april 2017 - 15:31 Der er 4 kommentarer

hvordan laver jeg en boot cd til ghost på min gamle computer

jeg roder lidt med min gamle computer og min diskette med ghost virker ikke mere. hvordan laver jeg en bootable cd, ghost har jeg til at lægge her på min pc.

spec
CPU dual 1GHZ
2 GB ram
50 GB scsi disk

har google det men kan ikke finde en god løsning :-(
Avatar billede 220661 Ekspert
01. april 2017 - 15:42 #1
Kan du ikke bare lave en ny boot diskette?
https://support.symantec.com/en_US/article.TECH107176.html
Avatar billede dcedata1977 Mester
01. april 2017 - 15:54 #2
har ikke flere disketter :-S og er træt af at det går så langsomt med at indlæse disketten, en cd holder jo længere :-D
01. april 2017 - 18:04 #3
HEJ,
det nemmeste ville nok at være at sætte din WIN - installations CD (DVD?) i dit drev og geninstallere helt forfra. Du ville spare dig for en allerhel-hest masse vrøvl og besvær.

Har du prøvet at brænde en HIRENS BOOT CD og starte op fra den ?

www.hirensbootcd.org/downl

Prøv den;  den kan faktisk en masse godt. !

Kristian
Avatar billede 220661 Ekspert
02. april 2017 - 07:58 #4
Kan denne video hjælpe som inspiration til oprettelse?
https://www.youtube.com/watch?v=-GWrphzX19Y