Avatar billede Silas Behr Svendsen Praktikant
03. april 2017 - 17:02 Der er 2 kommentarer

Hjælp til køb af stationer

Jeg vil gerne købe en computer, mit budget er: 8000,-
Jeg tænkte at bygge en selv men har ingen forstand på det.
Avatar billede eurositi Ekspert
03. april 2017 - 19:12 #1
Nogen idé om særlige anvendelsesformål, som er vigtige?
- Gaming?
- Grafisk arbejde?
- Begge dele?
Avatar billede kurtba Ekspert
03. april 2017 - 22:18 #2
I dag er det faktisk svært at bygge noget selv - og samtidig spare penge på det. Jeg har selv bygget utallige pc.er, men nu sker det faktisk aldrig mere, idet man typisk kan finde noget færdigbygget billigere.
Når ikke du har forstand på det, så lyder det helt forkert at gå i gang med det. Der er virkelig mange ting som kan gå galt, ting skal passe sammen osv.
Hvis den efter samling ikke vil starte - hvad så? Er den samlet korrekt, hvordan vil du fejlsøge, når du evt. finder fejlen, hvordan vil du så bevise at den pgl. enhed havde fejlen da du modtog den, og det ikke er noget selvforskyldt?