Avatar billede frejanatur Mester
04. april 2017 - 12:11 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

emoticons på gmail

ØV! Efter at jeg har fået min nye dejlige Samsung S7 er der ingen emoticons / smilies, som jeg kan indsætte på mine gmails. Kan jeg få det igen på en nem og snild måde? Jeg savner dem ;-)
Hilsen Lis
Avatar billede ole_madsen Ekspert
04. april 2017 - 12:27 #1
Prøv at holde "Enter" inde - så burde du komme til "smileys" :-)
Avatar billede frejanatur Mester
04. april 2017 - 16:10 #2
Næ, der kommer ingenting frem  :-(
Avatar billede ole_madsen Ekspert
04. april 2017 - 18:41 #3
Det var sært - det burde være standard fra Android 6 og frem,,,

Nå, men her er en del (engelske) forslag til hvordan problemet løses: https://www.cnet.com/how-to/how-to-get-emojis-on-your-android-phone/

Den hurtigste er at se, når du skriver, om der i din statuslinje findes et keyboard. Tryk på det, for at vælge mellem andre typer keyboards. Har du eks, "Swype" installeret, er der emoticons på det.

Og ellers, som de også foreslår, så gå på Google Play, find Google Keyboard, og installer det...
Avatar billede Slater Ekspert
04. april 2017 - 19:07 #4
På min Nexus 6P med Android 7.1.1 er det komma der skal holdes nede.
Avatar billede frejanatur Mester
06. april 2017 - 23:36 #5
Forslaget med at holde en tast nede hjalp. Dog er det en tast med både mikrofonsymbol og et meget lille "tandhjul", som skal holdes nede. Så kommer alle humørikonerne frem!

Så tak for hjælp og forslag. Jeg ved ikke, om jeg skal markere nogen svar som en løsning, for det er det jo ikke helt ;-)
Vh. Lis

(hvordan afslutter jeg tråden?)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. april 2017 - 06:51 #6
Du vælger den eller de svar, der hjalp dig til en løsning. Du kan sagtens vælge flere, og netop derfor behøver hele løsningen ikke at være "gemt" i et enkelt svar.