Avatar billede Coppsen Praktikant
04. april 2017 - 23:39 Der er 1 kommentar

Hjælp til køb af bærbar computer

Hej

Min nuværende computer synger på sidste værs, og jeg skal derfor investere i en nu, inden den dør helt.

Jeg ønsker en computer som jeg kan game på, dog behøver det ikke at være den helt store gaming pc. Da jeg primært spiller spil som CS GO. Mit budget ligger på omkring de 5000

Mine nuværende specs er:
ASUS N550JV 15.6" Full HD Touch
GeForce GT750 2GB,Core i7-4700HQ,8GB RAM,750GB HDD,DVD±RW,Windows 8

Dog er ting som touch og dvd ikke nødvendigt

Håber selvfølgeligt også at det er muligt at opgradere til en lidt bedre pc for pengene

Mvh. Jacob
Avatar billede Mik2000 Professor
06. april 2017 - 11:38 #1
Hej

Du skal spare noget mere op hvis du vil lave en opgradering du kan mærke.
5000 er lige i underkanten hvis du vil have et godt grafikkort - især hvis du vil blive i i7 klassen og have SSD (som du bør nu om dage)

Den er nok det tætteste du kommer:
http://www.pricerunner.dk/pl/27-3566707/Baerbar/Acer-Aspire-E5-575G-71AM-%28NX.GDZED.035%29-Sammenlign-Priser

Alternativt kunne du tage en i5 CPU og et større grafikkort.