Avatar billede Moes Praktikant
05. april 2017 - 21:04 Der er 3 kommentarer

Video redigerings bærbar

Hej. Jeg søger en god bærbar, som kan bruges til video redigering på programmer som Adobe premiere pro og sony vegas til en okay pris. I må osse give tips til at finde en selv :)
tak på forhånd.
Avatar billede claes57 Ekspert
06. april 2017 - 08:55 #1
du skal have et grafikkort med egen ram, og masser af ram på maskinen
ssd-disk er også godt, evt en hybrid-disk
skærm minimum full-hd og i en størrelse, så du kan se detaljer (17" eller bedre)
cpu kan ikke blive for hurtig (GHz), og minimum er en intel i5
Avatar billede AndreasM Praktikant
06. april 2017 - 12:16 #2
Claes har fuldstændig ret. Hvis du er til mac, så er der heller ingen vej udenom en retina skærm. Jeg ved også fra egen erfaring at det hurtigt bliver en god investering med ekstern mus og keyboard til, når man redigerer video i 7-8 timer om dagen.

Vh. Andreas
http://tjek-laan.dk/
Avatar billede claes57 Ekspert
06. april 2017 - 12:46 #3