Avatar billede Fjotte Seniormester
07. april 2017 - 06:52 Der er 10 kommentarer

musik på iphone 5s

Hej med jer, jeg har et lille problem, jeg vil godt have noget musik over på min iphone 5s (ios10). jeg bruger ikke appels music app, jeg bruger yousee jeg har gjort det med ringe toner, men musik kan jeg ikke få lov til håber i kan hjælpe mig

god weekend
Avatar billede Rune1983 Ekspert
07. april 2017 - 07:09 #1
Yousee skulle gerne have en musik app du kan hente og login i
Avatar billede INK Ekspert
07. april 2017 - 09:59 #2
I App-store henter du YouSee Musik, som #1 skriver.
Du kan downloade musik til telefonen, men mindst hver 30 dag skal du gå online på YouSee for at forny "licensen". Ellers streamer du bare over mobilnet eller wifi. Hvis du vil downloade skal du gå i appens indstillinger.
Avatar billede Fjotte Seniormester
07. april 2017 - 13:17 #3
Tak det glemte jeg at skrive jeg har yousee app men jeg har noget andet musik på min computer som jeg vil have på min mobil
Avatar billede INK Ekspert
07. april 2017 - 13:42 #4
Så skal du synkronisere ved hjælp af iTunes. Det downloades gratis til PCen.
Avatar billede Fjotte Seniormester
11. april 2017 - 16:50 #5
det har jeg prøvet og kan stadig ikke
Avatar billede INK Ekspert
11. april 2017 - 16:54 #6
#5 har du installeret iTunes og importeret din musik til iTunes?
Dernæst kobler du din iPhone til PCen og synkroniserer med de ting du vælger - "flueben".
Prøv at beskrive i detaljer hvad der evt. ikke virker.
Avatar billede Fjotte Seniormester
13. april 2017 - 09:48 #7
Hej  Jeg starter itunes sætter stikket i computeren og tlf og dernæst flytter jeg musikken over på min iphone med træk og slip derefter kan jeg ikke finde det på min tlf ved ikke om det er min tlf som ikke er sat rigtigt op eller itunes
Avatar billede INK Ekspert
13. april 2017 - 10:00 #8
Prøv at følge min anvisning i #6. Du skal importere musikken til iTunes og checke, at den kan afspilles!
Først derefter tilslutter du iPhonen. Når den er registreret i iTunes, kan du synkronisere hele biblioteket (hvis du har plads) eller numre som du markerer med et flueben.
Avatar billede Fjotte Seniormester
13. april 2017 - 10:11 #9
de er importeret i itunes og de spiller når jeg trykker på dem i itunes.
jeg har lige slettet dem og er ved at installere dem igen alt mit musik ligger i itunes
Avatar billede INK Ekspert
13. april 2017 - 10:52 #10
Når du tilslutter iPhonen, dukker den så op i iTunes?
Kan du se hvilken musik, film osv. der er på den?
Øverst til venstre ser du så "resume", "Apps", "Musik" osv.
Under musik går du så ind og sætter de relevante flueben.
Derefter synkroniserer du.