Avatar billede bonna Praktikant
07. april 2017 - 16:45 Der er 1 kommentar

Google foto

Jeg er lige begyndt på Google foto, da jeg altid har haft Picasa.
Jeg synes, at den var mere overskuelig, men ok. Jeg har overført billeder fra onDrive til Google foto og oprettet albums med alverdens overskrifter.
Jeg har svært ved at overskue disse albums og ville gerne have dem i alfabetisk orden efter mit navn på albummet. Kan det lade sig gøre??
Hvordan kan jeg ellers holde orden ?
Avatar billede INK Ekspert
07. april 2017 - 17:27 #1
Jeg oplever det sådan, at Google Fotos sorterer i datoorden. Det betyder at album vises i den rækkefølge som yngste billede i et album har.
Jeg har ikke kunnet finde andre sorteringsmåder endnu.
Google Fotos er ikke album specifik, men kan finde på dato, navn, sted, objet osv.
Behovet for albums er derfor ikke så stort mere.