Avatar billede Slettet bruger
08. april 2017 - 07:41 Der er 17 kommentarer
Avatar billede poko1 Ekspert
08. april 2017 - 11:06 #2
Alle former for religion avler terror!
https://billedeupload.dk/images/UfTtV.png
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2017 - 17:51 #3
Jehovas vidner går ikke i krig.
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2017 - 17:57 #4
Biblen opfordre ikke til krig. Esajas kapitel 2 vers 4. Det står foran FN bygning i  new york
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2017 - 02:18 #5
Min pointe var ikke at bevise at relgion er årsag til krig eller terror.  Det var biblens profiti der var interrisant.
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2017 - 07:59 #6
Stavekontrol :
Det var biblens profeti der var interessant
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2017 - 08:48 #7
Denne tråd vil blive slettet, så der er ikke nogen grund til at skive i den.
Avatar billede Jhja Seniormester
09. april 2017 - 09:34 #8
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2017 - 10:20 #9
Lad nu være med at starte en større disksution op. Tråden bliver snart slettet. Men universet er styret af naturlove, de er vil ikke opstået af sig selv.
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2017 - 10:23 #10
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. april 2017 - 18:24 #11
Undskyld mig, du en af de Udvalgte - men det er da en lidt sølle religion at bekende sig til, der som det øverste på huskesedlen har skrevet, at det kun er de "rigtige", der lukkes ind, når lokummet brænder; det virker ikke specielt alfavnende eller barmhjertigt.

Hvor naturlovene kommer fra kan derimod blive en både saglig og ganske interessant diskussion, dog desværre nok på et plan, hvor hverken du eller jeg kan begå os når vi hæver os over den jævne videnskab og ignorere (over-)troen.

God Påske herfra! ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
10. april 2017 - 07:47 #12
#3 Det er muligt de ikke gør, men derfor gør det dem ikke til "engle" vel ;-)

Jehovas vidners holdninger til hvordan mennesker skal behandles tager jeg stor afstand fra. Man skal hjælpe der hvor man kan og ikke hugge hånden af dem der er i nød.
God påske herfra også
Avatar billede 220661 Ekspert
10. april 2017 - 07:48 #13
stopper overvågning af tråd
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2017 - 16:56 #14
#11

Salme 37: 28
De retfærdige tager jorden i besiddelse, og de skal bo for evigt på den.

Hvis jeg tilhøre de udvalgte skal jeg jo bo på jorden. Nu har jeg aldrig påstået at jeg er "udvalgt".
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2017 - 17:36 #15
Afmelder overvågning af tråden
Avatar billede CRKrogh Ekspert
10. april 2017 - 19:22 #16
Vor Herre bevares...!
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2017 - 17:06 #17
Umoden kommentar modereret

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin