Avatar billede bas Forsker
10. april 2017 - 14:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sonos app på iPad Mini?

Hej

Jeg har lige prøvet at installere den seneste version af Sonos på min iPad Mini. Installationen kører ikke færdig, og jeg kan ikke fjerne app'en ved at holde ikonet nede. Det sædvanlige kryds kommer ikke frem.
Jeg kan jeg måske kun fjerne app'en ved at nulstille iPad'en? Den er måske ikke kompatibel med iPad Mini med iOs version 9,3,5 ?
Min iPad kan ikke opdateres til nyere iOs version.

På forhånd tak.
Avatar billede claes57 Ekspert
10. april 2017 - 15:50 #1
sonos controller (den gratis) kører ios 8.0 og frem
sonocontrols (betaling) kører ios 9.0 og frem
Så prøv at slukke hent ned for ipad, og tænd den igen - herefter tjek sonos app (evt fjern den) og hent igen uden at lave andet på ipad.
Avatar billede bas Forsker
11. april 2017 - 00:02 #2
Mange tak.
Det var faktisk nok at genstarte.
Det skulle jeg bare have prøvet til at begynde med. :-)