Avatar billede knuldefar1942 Forsker
11. april 2017 - 07:58 Der er 5 løsninger

strem

hvorhen man nr 2 spil i  strem
Avatar billede Slater Ekspert
11. april 2017 - 08:04 #1
Hvad?
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
11. april 2017 - 08:11 #2
hvordan henter man nr 2 spil i stram
Avatar billede Slater Ekspert
11. april 2017 - 08:19 #3
Jeg forstår stadig ikke hvad du siger. Er det "Steam" du snakker om? Og hvad er nummer to spil?

Det er ikke for at være besværlig, men jeg tror du bliver nødt til at beskrive lidt mere hvad problemet er.
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
11. april 2017 - 08:38 #4
det er counter steike jeg skal hente som nr 2 spi l i stren hvordan henter man nr 2 spil
Avatar billede Slater Ekspert
11. april 2017 - 08:46 #5
Okay, jeg gætter på du mener Steam, selvom der hverken er "r" eller "n" i.

At hente spil nummer to er ligesom at hente det første. Du dobbeltklikker bare på det i listen, hvis du allerede ejer det.
Hvis du stadig er i gang med at hente det første spil, skal du dog vente på at det er færdigt først.

Det burde være meget let, og derfor bliver du nødt til at beskrive det tydeligere, hvis du løber ind i problemer med det.