Avatar billede Jolles Professor
11. april 2017 - 20:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ASUS UX32L Baggrundslys dæmpes når strømstik fjernes

Overskriften lyder kryptisk, men...
Når jeg trækker strømstikket ud af den bærbare ryger skærmens baggrundslys ned på ca 50% (vil jeg tro sådan ca.)
Jeg har forgæves gjort alt, hvad jeg kunne med strømstyring
Jeg har forgæves gjort følgende: funk+F3: slukket tastaturlys, funkt+F6 fuldt lys i skærm, og googlet "increase brightness". Er der en tekniker på linien? Kan jeg "skifte pæren" eller skal jeg på værksted?
Avatar billede poko1 Ekspert
11. april 2017 - 20:41 #1
Det er fordi du kører Strømbesparelse eller Balanceret i Strømstyring.
Avatar billede poko1 Ekspert
11. april 2017 - 20:58 #2
Kontrolpanel / Strømstyring
https://billedeupload.dk/images/8pmEH.png
Avatar billede Jolles Professor
12. april 2017 - 08:40 #3
Kære Poko - nej, ingen af delene. Det er tjekket.
Avatar billede poko1 Ekspert
12. april 2017 - 08:57 #4
Prøv at gå i Enheds håndteringen . Fjern de 2 enheder ved Batterier og genstart ?
Der kan være fejl Den finder dem selv igen!
Avatar billede 220661 Ekspert
12. april 2017 - 08:59 #5
Har du et program kørende i baggrunden der hedder ASUS Power4Gear?
Har du vil det måske ignorere de indstillinger du laver i strømstyringen.
Har ikke selv Asus pc, men så denne side her:
https://www.asus.com/dk/support/article/604/
Prøv at læse rubrikken "forlængelse af batteritiden"
Avatar billede Jolles Professor
08. maj 2017 - 08:08 #6
Tilgiv den lange ventetid. Jeg tror, det handlede om den nye, store win10 opdatering. I hvert fald er det hele i orden igen.
Eller måske fordi jeg afprøvede alle de venlige tips og tricks, der strømmede ind fra flere fora. Tak allesammen