Avatar billede Jette Praktikant
12. april 2017 - 18:08 Der er 4 kommentarer

Programtasten mangler

Hej

Jeg har fået ny computer, som ikke har programtasten. Det er tasten med den lille firkant med streger. Normalt sidder den mellem alt gr og ctrl.
Det er en tast jeg bruger meget iforbindelse med genveje.

Er det muligt at omprogramere tasteturet, så der er en anden tast, som fungere på samme måde?

/Jette
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. april 2017 - 21:09 #1
Der må da følge en manual med maskinen. Prøv at kikke i den, om ikke der står noget.
Hvad er det i øvrigt for en maskine. (mærke og model)
Jeg vil tvivle på om tastaturet kan omprogrameres.
Avatar billede milter Ekspert
12. april 2017 - 21:18 #2
Er det en HP? Prøv at kigge oppe på de små taster i toppen af tastaturet, højre side ved siden af "Print Screen" -tasten
Avatar billede milter Ekspert
12. april 2017 - 21:27 #3
Rettelse til #2.
De øverste taster behøver selvfølgelig ikke være små på dit keyboard.
Avatar billede Jette Praktikant
13. april 2017 - 07:02 #4
Det er en HP ZBook.