Avatar billede BPA Seniormester
13. april 2017 - 15:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke downloade Win 7 pga. produktnøgle.

Thosiba Sattelite L450D pt. Win 10.
Computeren er født med Win 7, men tvangsopdateret til Win 10 af MS.
Der er fejl i Win 10 systemet. - Kan ikke køre apps eller "CMD kommando.
Det er dog lykkedes at indlæse en tidligere gemt systemgenoprettelse.
Da det ikke hjalp, er den sat tilbage til fabriks tilstand.
Det hjalp, men det blev Win 10 der blev installeret. Ikke Win 7.
Maskinen er håbløst sløv. Eks. Stifinderen er ca. 20 sek. om at starte.
Det er sandsynligt at det skyldes manglende RAM da der kun er 2 Gb.

Ønsket er at vende retur til Win 7, men før download skal man skal man indtaste Produktnøglen - 25 tegn der står på en label i bunden af maskinen.
Gør jeg det får jeg at vide at det er en fabriksinstalleret Windows og kommer ikke videre. Rådet er at henvende sig til fabrikanten.
Er der en smart løsning så projektet ikke stopper her.
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2017 - 15:36 #1
Avatar billede BPA Seniormester
13. april 2017 - 15:42 #2
Er det ISO filen jeg skal bruge til en mem stick, og derefter starte op på den?
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2017 - 15:45 #3
ja det er det
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2017 - 15:46 #4
Avatar billede BPA Seniormester
13. april 2017 - 16:33 #5
Jeg må have det ind med teskeer.
Dit Softlay.net link er meget interesseret i at downloade andre ting end win 7.
Win 7 står som adchoises til enten en password maneger eller en PDF converter.
Det får man med i købet.
Dit næste link til Universal USB installer. Skal den bruges til at få den downloadede Win 7 ud på memory pinden?
Jeg spørger inden jeg gør noget, for det er en splinterny computer jeg bruger.
Den skulle nødigt snavses til med ting der er svært at fjerne.
Du ved formentlig hvad jeg har i vente, så hellere spørge inden.
Avatar billede poko1 Ekspert
13. april 2017 - 16:46 #6
Scroll ned og find din vercion 64/32Bit
https://www.mydigitallife.info/official-windows-7-sp1-iso-from-digital-river/
Når du har hentet Windows 7 ISO så brug Microsofts eget Windows USB Tool.
http://wudt.codeplex.com/#