Avatar billede ibnielsen Seniormester
14. april 2017 - 18:12 Der er 2 kommentarer

overfør mails fra gmail mapper til lokale mapper i thunderbird

Hvordan overfører man  mails fra gmail mapper til lokale mapper i thunderbird.
Jeg har en masse mapper i gmail med mange mails, og jeg vil gerne have dem til at ligge lokalt i thunderbird
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
14. april 2017 - 18:24 #1
det nemmeste er at bruge denne tilføjelse til thunderbird.
https://addons.mozilla.org/da/thunderbird/addon/copy-folder/?src=api

og så bare kopiere folderen fra gmail til local folder i thunderbird
Avatar billede ibnielsen Seniormester
17. april 2017 - 11:36 #2
Jeg har, med besvær, indstalleret tilføjelsen, men kan så ikke komme videre. Jeg kan ikke finde de mapper jeg vil haver over til lokale mapper i thunderbird, jeg kan jo ikke se gmail mapperne i thunderbird. I venstre side af thunderbird har jeg kun øverst mit gmail navn, under dette har jeg.
indbakke
sent
papirkurv
og nedenunder dette lokale mapper:
papirkurv
udbakke

??????