Avatar billede Slettet bruger
17. april 2017 - 20:10 Der er 8 kommentarer

Lyd til YouTube

Hej mangler lyd.
Window7, explorer og chrome.
I explorer virker lyden udmærket, men ikke med chrome. Håber nogen kan løse mit problem .
Inger
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2017 - 20:34 #1
Det kan være din downloader? Jeg bruger Video downloader ultimate. Den er
virkelig god. Ok, den koster 75 Kr. men jeg er meget tilfreds med den.
https://www.videodownloaderultimate.com/en/
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2017 - 20:38 #2
Det forstår jeg ikke helt, har ikke problem med at downloade video, der er bare ikke lyd når jeg lytter/ser video på youtube.
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2017 - 21:22 #3
har du sat lyd til i videoen ?
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2017 - 21:41 #4
Det forstod jeg godt, men lyden er jo en del af videoen.
Hvilken fremviser ser du video på?
En af disse gratis?
http://www.smplayer.info/
eller
http://www.videolan.org/vlc/index.da.html

Ellers kan du jo prøve dem.
Avatar billede store-morten Ekspert
17. april 2017 - 22:19 #5
Har du tjekket om lyden er tændt i Chrome?
Følger ikke mute/op/ned på tasterne, men findes nederst i afspiller vinduet.
Før musen over afspiller vinduet, så ses play/pause, næste og lyd.
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2017 - 22:59 #6
Har hentet SMPlayer....men youtube giver fremdeles ikke lyd.
Det du beskriver er det SMPlayeren  ?
Ja der er lyd i chrome.
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2017 - 23:06 #7
Jeg bruger  Windows MediaPlayer, har lige fundet ud af at biblioteket er beskadiget og ikke muligt at få det rettet.
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2017 - 23:39 #8
SM player er i stand til at afspille det meste og de skriver:Understøttelse af YouTube, men VLC player er også udmærket. De er lidt forskellige. SM player husker det sted videoen er kommet til, så man kan lukke en video, og begynde igen, der hvor man er kommet til.