Avatar billede Hej Praktikant
18. april 2017 - 01:08 Der er 2 kommentarer

Død iPhone

Jeg slukkede min tlf fordi, at den hakkede meget, men nu kan jeg slet ikke tænde den. Den tænder, så kommer der en hvid skærm med apple logoet og så slukker den igen. Har prøvet at oplade, holde home og sluk knappen inde, men intet virker. Når jeg prøver at logge på itunes, så sender de mig en sms, men mit simkort er inde i den døde tlf. help, hvad kunne det være?
Avatar billede INK Ekspert
18. april 2017 - 08:24 #1
Prøv (igen) at holde både home og startknappen inde indtil telefonen tænder og du ser æblet. Det plejer at hjælpe.
Hvis du havde problemer på grund af overfyldt telefon, så skal du have slettet nogle filer på den. Da iTunes ikke vil køre for dig, så anvend et 3. parts renseprogram.
Avatar billede INK Ekspert
18. april 2017 - 11:49 #2