Avatar billede buls Seniormester
18. april 2017 - 18:51 Der er 9 kommentarer

Eml fil

Hej.
Jeg har nogle eml-fil som jeg gerne vil åben i Windows Live Mail.  Jeg har prøvet mange ting,men det kan ikke lykkes.  Er der nogle der har et bud på hvordan det kan lykkes  ????

Hilsen Buls
Avatar billede INK Ekspert
18. april 2017 - 19:17 #1
Har du prøvet at dobbeltklikke på den? eller højreklikke og så åbne med WLM?
Avatar billede buls Seniormester
18. april 2017 - 19:25 #2
Hej.  Har dobbelteklikke og åbn.med WLM og det eneste der sker ,er at den bare åbner WLM program og der kommer den ikke frem.
Avatar billede milter Ekspert
18. april 2017 - 19:29 #3
Får du nogen fejlmeddelelse, når du forsøger at åbne dem?
Avatar billede buls Seniormester
18. april 2017 - 19:32 #4
Nej ikke når jeg prøver at åben med WLM,der kommer den bare frem med WLM programmet og når jeg dobbelteklikke gør den samme
Avatar billede INK Ekspert
18. april 2017 - 19:33 #5
Da du alligevel skal have udskiftet WLM, så kunne du jo installere Thunderbird, der også kan åbne eml-filer
Avatar billede claes57 Ekspert
18. april 2017 - 19:34 #6
med http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html kan du resette filtype til det, windows kender.
start profgrammet, og se i bund - den vil genstarte i fejlsikret tilstand - gør det ved at klikke på knappen. I fejlsikret starter du så programmet igen - og bare start ved faneblad 4 backup - lav en kopi af registreringsdatabasen og lav et gendannelsespunkt der. Så faneblad 5 repair - bare kør det den foreslår - den del kan tage laaaang tid, så ½-2 timer. Når den er afsluttet vil den genstart - det er så i normal mode, og du tester dine eml-filer.
Avatar billede buls Seniormester
18. april 2017 - 19:40 #7
Nr 1. Det var et godt bud,men jeg skal ikke have udskiftet WLM,det er bare nogle filer der er gemt som eml.

Nr 2.  Det vil jeg prøve i morgen,tak for hjælpen indtil videre.
Avatar billede INK Ekspert
19. april 2017 - 06:26 #8
Du ved formodentlig, at wlm er et udgået program, der ikke længere vedligeholdes af Microsoft?
Avatar billede buls Seniormester
21. juni 2017 - 19:40 #9
Hej.  Undskyld mit sene svar.

Til claes57    det hjalp ikke og jeg har prøvet mange andre ting,intet virker.
Så jeg må leve med det og lukker spørgsmålet.

Tak for hjælpen.
buls