Avatar billede Rathenborg Praktikant
19. april 2017 - 08:16 Der er 5 kommentarer

Mit Apple-id er slået fra

Hej alle
Hver gang jeg prøver at opdatere mine apps eller hente nye får jeg denne besked: "Dit Apple-id er blevet slået fra". Jeg har prøvet at nulstille min adgangskode flere gange, men det hjælper ikke. Hvis nogen af jeg kender til en løsning vil det være fedt for mange af mine yndlingsapp og spil er hentet med denne mail som nu pludselig ikke virker mere.
På forhånd tak.
Avatar billede KennethLykke Mester
19. april 2017 - 08:20 #1
kan du logge ind på icloud med dit apple-id: https://www.icloud.com/ ?
Avatar billede INK Ekspert
19. april 2017 - 08:30 #2
Kik lidt på Apple support hjemmesider eksempelvis denne
https://support.apple.com/da-dk/HT201487
Avatar billede Rathenborg Praktikant
19. april 2017 - 11:49 #3
Ja jeg kan godt logge ind på iCloud med mit Apple-id, men hvad kan jeg bruge det til? Jeg har været inde på Apple supports hjemmesider, men har ingen løsning fundet på mit problem det er derfor jeg spørger herinde. Tak for jeres hjælp indtil videre alligevel.
Avatar billede KennethLykke Mester
19. april 2017 - 12:07 #4
Hvis du kan logge ind på iCloud, så er det fordi dit apple-id fungerer. Det er første debugging-test.

Du kan overveje at opsætte din enhed (er det din telefon eller en ipad?) fra ny - dvs. lav en back-up, og kør så en geninstallation fra back-up via itunes. Det lyder som om din enhed har sat sig fast i en indstilling.
Avatar billede INK Ekspert
19. april 2017 - 12:59 #5
Enig med #4. Du kan lave en backup til iTunes eller en sikkerhedskopi til iCloud (det har du forhåbentligt allerede slået til.
Inden en geninstallation ville jeg dog forsøge en reset ved at holde både home knappen og slukknappen inde indtil iPhone/iPad rebooter.
Derefter skal du logge ind på appstore også.