Avatar billede Alfred Svop Novice
19. april 2017 - 19:15 Der er 29 kommentarer

Min computer vil ikke starte efter at jeg har nulstillet den!!!

Okay efter at jeg har nulstillet min computer skal den selfølgelig lige genstarte men halvvejs igennem kommer den samme meddelelse op igen og igen. Der står at computeren er stødt på nogle problemer så den er nød til at genstarte automatisk og sådan cirkulere det i evighed.

Håber at nogen her kan hjælpe så jeg kan få solgt den!!!
Avatar billede INK Ekspert
19. april 2017 - 19:25 #1
Hvis det er Windows 10, du vil reinstallere, så gå til opdateringssiden og download assistenten fra denne side. Du starter så med en bootbar usb og helt forfra.
https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10
Avatar billede Alfred Svop Novice
19. april 2017 - 19:35 #2
Det er ikke Windows 10 jeg vil reinstallere det er bare computeren jeg har nulstillet
Avatar billede Alfred Svop Novice
19. april 2017 - 19:38 #3
Fordi at den skal være så god som ny når jeg skal sælge den
Avatar billede acore Ekspert
19. april 2017 - 19:42 #4
Vi ved ikke hvilken computer, vi ved ikke hvilket OS, og vi har kun en lidt uklar melding om fejlen.

Du kan forbedre chancen for gode svar ved at fortælle noget mere, vil jeg tro.
Avatar billede Alfred Svop Novice
19. april 2017 - 19:54 #5
Kan ikke huske alle informationerne om min computer og kan ikke komme ind på mit skrivebord så det er lidt svært selv at sætte mig ind i hvad der sker. Så kan derfor ikke give en bedre forklaring.
Avatar billede INK Ekspert
19. april 2017 - 19:57 #6
Du kan vel huske om det er Windows Vista, Windows XP, Windows 7, Windows 8 eller Windows 8.1 ?
Avatar billede acore Ekspert
19. april 2017 - 19:58 #7
Tror også at jeg giver op så
Avatar billede Alfred Svop Novice
19. april 2017 - 20:00 #8
Tror det er 8
Avatar billede Alfred Svop Novice
19. april 2017 - 20:02 #9
Det er Windows 8
Avatar billede Alfred Svop Novice
19. april 2017 - 20:22 #10
Giver du stadigvæk op forsker?
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2017 - 20:29 #11
Man nul stiller ikke en computer. Det er, idet her tilfælde, Windows 8.
Var windows 8 installeret, da computeren var købt?
Avatar billede acore Ekspert
19. april 2017 - 20:29 #12
Tja, sålænge du ikke kan finde fabrkat og model (det står på dyret), samt give en præcis fejl (den kommer igen og igen),,,
Avatar billede acore Ekspert
19. april 2017 - 20:34 #13
Og så er det ikke mig der giver op, men dig
Avatar billede Alfred Svop Novice
19. april 2017 - 20:41 #14
Ja når den er genstartet kommer der en ny melding om at den er stødt på en fejl så den er nød til at genstarte igen og sådan bliver det ved
Avatar billede Alfred Svop Novice
19. april 2017 - 20:44 #15
Ved ikke andet end at der står cooler Master udenpå og at det er en bygselv
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. april 2017 - 20:50 #16
Så må der da være en installations DVD med !
Der må da også være nogle CD/DVD´er med til hhv. bundkort og grafikkort. Disse er vel ikke med på Windows DVD, når den er hjemmebygget.
Jeg har selv bygget min computer og til den er der naturligvis Windows DVD´en, en DVD til bundkortet (ASROCK) og en til grafikkortet (MSI)
Avatar billede Alfred Svop Novice
19. april 2017 - 20:55 #17
Tusind tak. Jeg har fundet dem
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2017 - 20:55 #18
Hvis det var min computer, ville jeg formatere harddisken og sælge PC som "tom"
Når det er en selvbygget, kan du ikke gen installere windows 8 uden kode.
(For du har vel ikke koden?) Det er vel også lige meget, for der er næppe nogen, som er interesseret i Windows 8. Den kører dårligt, og man kan ikke længere opdatere til 8.1, som kører udmærket. Det drejer sig forøvrigt om flere hundrede opdateringer.
Avatar billede 450025 Ekspert
20. april 2017 - 01:14 #19
Dere er helt på jordet alle samme, Han kjøre Versjon 98 tror jeg Ta ut hardisken kast den, sett inn en billig SSD Problemet løst Selg den som flunken ny Computer 15 k.
Lykke til.

Arne
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2017 - 01:47 #20
Nej han skriver Windows 8. En ny SSD, nej det er da for dyrt. En Sata disk på 1TB
kan fås for bare 403 Kr. Men hvorfor ikke bare formatere den gamle harddisk?
"Selg den som flunken ny Computer 15 k" hvad står 15K for?
Det vil være tarveligt at sælge den computer som, men det er der nok heller ingen som hopper på.  Køb af ny disk skal fratrækkes fortjenesten. Og da computeren kører Windows 8, måden være nogle år gammel? og kan således ikke være meget værd.
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2017 - 01:50 #21
Avatar billede 450025 Ekspert
20. april 2017 - 03:12 #22
#20  Jeg håper han Tråstaryter forstod at stiller man spørsmål her inne så må man vite ha man spør om?
Men vi nærmer oss mål nu Win 8 et start grunnlag det, er det noe å ta vare på?
Sett inn en ny disk som her er foreslått Valby1  1 TB  400 kr det er ok, sett inn Win10 det får du på Ebay  ikke dyrt det, sett inn Word 2016, 80 Blank  Rett språk Dansk enkelt å greit, er dataen pent holdt da er den som ny, og du selv er blitt en erfaring Rikere.
Men skal vi svare inne her så ta lidt tid og sjekk hva du har så er det enklere og svare for os andre.
Og vi hjelper gjerne om du treng det. Når man skal ok selge start høgt slå av  til 7 k å den er solgt på 5 minutter ser du.

Ha en god dag . Arne.
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. april 2017 - 13:17 #23
#21
Der er tale om en Toshiba harddisk.
Jeg vil lige understrege, at jeg personlig ikke vil købe en HDD af dette mærke, da jeg har dårlige erfaringer med det. Har flere gange været ude for nedbrud (ikke headcrash).
Avatar billede 450025 Ekspert
20. april 2017 - 13:55 #24
Jeg er helt enig i atToshiba er noe herk men han skal jo selge den så for egen del er der nok Bedre valg men klart også annen pris.
Arne.
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2017 - 14:02 #25
#23 nej det er da forståeligt, når du har haft dårlige erfaringer med det mærke.
Jeg har selv 2 eksterne Toshiba som jeg har gode erfaringer med.
Andre køber ikke Seagate på grund af dårlige erfaringer.
Selv har jeg dårlige erfaringer med Verbatim. Med Verbatim ved man heller ikke hvad der er i kassen. Brækkede en Verbatim kasse op, og inden i lå en Samsung HDD.
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. april 2017 - 14:32 #26
Jeg har nu tre eksterne harddiske nemlig to Seagate og én WD, alle 3,5" samt to interne Samsung SSD 850 EVO 500 GB i min stationære. Det virker fint, men der var problemer med Toshiba.
Avatar billede acore Ekspert
21. april 2017 - 07:43 #27
Når du ikke vil fortælle den præcise ordlyd af fejlmeldingen, så foreslår jeg dig at Google den selv med anførselstegn omkring, og se om det giver dog en mulig løsning.
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2017 - 11:20 #28
Jeg har forladt spørgsmålet.
Avatar billede 450025 Ekspert
22. april 2017 - 05:49 #29
valby1 den likte jeg samme her der fins annet å få tiden til å gå med.