Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
20. april 2017 - 09:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

"Kode" på YouTube (Nogen kan ikke se YouTube opslag)

Jeg har en FB Gruppe, hvor jeg slår YouTube videoer op, og andre ting.

Det er så et par, som siger "Video ikke tilgængelig".

De fleste kan godt se de videoer.

Jeg slår YouTube videoer op med, dels :
Linux Mint og Windows 7. Mest det første.

Men jeg har overvejet om jeg ikke skal huske ALTID at slå op med Windows.
Jeg vil jo gerne have, at ALLE han se de musik videoer.
*
En har sagt, at man skal slå YouTube koden op -
Så kan alle se den.

Men jeg kan altså ikke se nogen "YouTube kode" !

Skulle være i Toppen ... Men hvor ?

Altså ikke på Linux Mint, som jeg har nu.

Muligvis på Windows 7 ? (Har jeg ikke nu. Kan ikke se efter nu).
*
Men : Hvor er den "Kode" ?
Hvordan slår man bedst YouTube videoer op - Så : ALLE kan de dem i en FB Gruppe ?
*
På forhånd TAK. Med venlig hilsen Jørn * God Torsdag ...
Avatar billede INK Ekspert
20. april 2017 - 11:20 #1
Der er åbenbart forskel på den "YouTube kode" der anvendes ved "del" og så den adresse, der står i browserens adressefelt.
Prøv at kopiere adressen fra adressefeltet når du deler og se om det løser problemet.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
20. april 2017 - 11:50 #2
TAK. Men det har jeg nu ALTID gjort : Brugt adressefeltet ...
(Har ikke prøvet andet) ...
Avatar billede INK Ekspert
20. april 2017 - 12:03 #3
Så prøv den anden mulighed med "del" knappen på YouTube. Det virker måske bedre?
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
20. april 2017 - 12:40 #4
Jeg prøver ...TAK
Avatar billede Mikael Ekspert
20. april 2017 - 13:38 #5
SKAL den absolut ligge på youTube ???

Den kunne måske med fordel lægges direkte på gruppens facebook. Og gjort offentlig..
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
20. april 2017 - 18:02 #6
De videoer, som jeg lægger på, er (for det meste) videoer, som jeg har hentet fra YouTube. Musikvideoer ...Måske en lille film-trailer ...
Men "snuppet" fra YouTube. Oprindeligt.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
20. april 2017 - 19:29 #7
T*A*K for jeres deltagelse ...