Avatar billede Sørensen Juniormester
20. april 2017 - 10:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

VBA, data til forskellige ark.

Jeg har lavet en brugerformular hvor man kan vælger varenr fra en rulleliste. og derefter indtaste analyseresultater for nogle forskellige ting.
Alle varenumre har deres eget ark i projekmappen. Nu vil jeg så gerne have at den ligger de indtastede data ind på det ark som passer til det varenr. man har valgt, når man trykker gem.
Kan det lade sig gøre??
Avatar billede Jan Hansen Ekspert
20. april 2017 - 10:14 #1
Ja

Hvis dine ark er navngivet varenr.

dim wsArk as worksheet

i din gem knap
set wsArk=sheets(txtVarenr,value) 'txtVarenr er navnet på textbox'en med varenr.
wsArk.Range("A2").value=Textbox1.value
osv.
Avatar billede Jan Hansen Ekspert
22. april 2017 - 17:22 #2
Hej hvis min løsning virker så luk venligst spørgsmålet
Jan