Avatar billede Inter Juniormester
20. april 2017 - 15:29 Der er 2 kommentarer

Præsentere video klip internt

Hej Gutter,

Vi står med en go sjat video klik ( produkt præsentationer, undervisning og lign) Som det er nu bliver de sendt rundt med links til brugerne, og nogle gange direkte i mailen. Dette er ikke tilfredsstillende, så jeg er lidt på jagt efter en måde vi kan præsentere de klip for brugerne..
Det skal kun være tilgængeligt internt, og gerne med mulighed for ikke at kunne downloade de klip ( ved godt man aldrig kan sikre sig helt )

Nogle gode råd til at samle de klip, evt i et system, en hemmeside eller hvad i nu mener kunne være brugbart. Også gerne hvis der allerede findes løsninger.

1000 tak :)
Avatar billede eurositi Ekspert
20. april 2017 - 18:01 #1
Vimeo eller YouTube er klart det hurtigste - og sikring mod offentlig adgang er ikke noget problem. Sikring mod download er det vist kun Netflix og andre med meget avancerede streaming server setups, som helt kan forhindre.
Avatar billede Inter Juniormester
21. april 2017 - 07:57 #2
Tak for foreslaget. Desværre tror jeg det er no go.
Det skal ligge internt. :)